Podnět číslo 20110322110112 - občanské sdružení PODNĚTY.CZ

Podnět číslo 20110322110112

Provozovatel neodpovídá za intelektuální úroveň a pravdivost podnětů.

1) Podnět č.j. 20110322110112 Uložit jako PDF
2) Úroveň realizace neznámá
3) Kde začít s řešením Česko
5) Kdo by měl o podnětu vědět Vláda České republiky
ministr školství, poslanecký a senátní výbor pro vzdělávání, ministr spravedlnosti Poslanecká sněmovna, Senát
posta@vlada.cz, posta@msmt.cz, posta@psp.cz, epodatelna@senat.cz, putnovaa@psp.cz; jermarj@senat.cz; podnety@podnety.cz
6) Co je třeba udělat Netrvat na tom, že učitelé musí mít magisterský titul. Lidem, kteří mají přirozený talent a učit chtějí stačí metodicky zvládnuté pedagogické tréninky.
Platy pedagogů by měly být více závislé na znalostech jejich žáků. Dodatečné a vysoké odměny poskytovat těm, jejichž žáci později vyniknou v profesích, zejmona techických, na které byli školou připravováni.
Zřídit rejstřík třídních učitelů, jejichž žáci mají opakovaně konflikt se zákonem a zjišťovat souvislosti.
ZDROJ.
7) Autor podnětu
9) UPOZORNĚTE na podnět adresáty z odstavce č. 5 Chcete-li urychlit realizaci tohoto podnětu, odešlete kompetentní instituci mail s textem:
Upozorňuji na existenci podnětu
http://podnety.cz/podnet-cislo-20110322110112
10) Chci ohlásit úroveň realizace tohoto podnětu. 
11) AKTUÁLNÍ ÚROVEŇ REALIZACE. (Může ji ohlásit každý občan - formulářem z řádku 10.)
19. 06. 2018 Učitelé stále ještě neumí efektivně využívat digitální technologie ve výuce a pro část z nich je vrcholem dovednosti používání PowerPointu?
PODROBNOSTI.

06. 02. 2016 Politikům konečně došlo, že děti by měly získat i výrobní dovednosti, ale technické předměty nemá kdo učit - protože pedagogovénemají výrobní dovednosti? :-)