Provozovatel neodpovídá za intelektuální úroveň a pravdivost podnětů.
1) Podnět č.j. | 20100410080807 Uložit jako PDF | ||
---|---|---|---|
2) Úroveň realizace | neznámá | ||
3) Kde začít s řešením | Český Krumlov, prostor mezi | ||
4) Místo vady | 48°49'49.269"N, 14°19'1.476"E | ||
5) Kdo by měl o podnětu vědět | Město Český Krumlov starosta Ing. Luboš Jedlička (ODS), tajemník Ing. Jindřich Fadrhonc, Odbor dopravy, Odbor investic, radní, zastupitel. posta@mu.ckrumlov.cz, lubos.jedlicka@mu.ckrumlov.cz, jindrich.fadrhonc@mu.ckrumlov.cz | ||
6) Co je třeba udělat | Zajistit prodloužení komunikace od Střelnice k začátku panelové "tankové" cesty u bývalých kasáren, respekt. k bývalému útulku pro psy . Může být (zpočátku) jednosměrná - do Domoradic. Klíčová slova: cyklostezka | ||
7) Autor podnětu | – | ||
9) UPOZORNĚTE na podnět adresáty z odstavce č. 5 |
Chcete-li urychlit realizaci tohoto podnětu, odešlete kompetentní instituci
mail s textem: Upozorňuji na existenci podnětu http://podnety.cz/podnet-cislo-20100410080807 |
||
10) Chci ohlásit úroveň realizace tohoto podnětu. | |||
11) AKTUÁLNÍ ÚROVEŇ REALIZACE. (Může ji ohlásit každý občan - formulářem z řádku 10.) | |||
24. 04. 2019 |
Na podnět jsem upozornil (prostřednictvím tiskové mluvčí MÚ Mgr. Nestávalové) tým pro „ekodopravu“
v Českém Krumlově. Arbed |
||
29. 08. 2018 |
V jednom z obrázků "hrubopisu" územních studií veřejných prostranství Vyšný + kasárna je zkratka od kasáren do Domoradic zakreslena. |
||
02. 05. 2016 |
Podle zastupitele Vojtěcha Němce město jedná s podnikem Lesy ČR o zřízení "malého obchvatu" - z Tovární do oblsti Vyšný. Dopravě hrozí kolaps zejména v době, konání "olympiády" RIO-LIPNO
Zdroj: Noviny města ČK, květen 2016, str. 3 |
||
11. 04. 2012 |
Pokud dojde k revitalizaci prostoru bývalých kasáren, v každém případě bude třeba horizontální propojení s průmyslovou a obchodní zónou v Domoradicích (alespoň pro cyklisty) zřídit či obnovit. Výhodné trasy: A (běžně používaná lesní cesta) B (vyhlídková cesta - užívaná turisty) C (p.p.nejvýhodnější a nejkratší - od "psince" ke střelnici) D (výhodná - z centra kasáren) E (od sběrny k rybníčku u střelnice) F (s lávkou/tubusem nad Jitonou) Ohlásil: Arbed, podnety@podnety.cz |
||
16. 04. 2010 |
Očekávat rozvoj oblastí Horní Planá, Nová Pec, Smrčina,atd., do kterých lidé asi nebudou jezdit přes Větřní. Výhodnější jsou trasy na Kájov - Hořice, případně na Polnou v Pošumaví, přes Krumlov. V něm z Domoradic na Chvalšinskou.
(PODROBNOSTI) Ohlásil: Arbed |
||
15. 04. 2010 |
- Radní A. Princ opakovaně tvrdí, že "severní" obchvat je neprojednatelný - vedl by územím CHKO. - A.Bednář doporučuje, aby ekologové vypočítali, zda krajině více uškodí Severní obchvat nebo pohyb aut hlemýždím tempem po stávajících komunikacích. U varianty dle tohoto podnětu jde o prodloužení stávající asfaltové komunikace o cca 350 m a (jednosměrný?) pohyb osobních automobilů na ní. Aktuální trasa je (ze středu kasáren do průmyslové zóny) o 1,5 km delší. - Anonymní občan píše: "Obchvat odvede každého, kdo do města nemusí a tím ulehčí těm co bohužel musí. Pak nebude potřeba tunel. Ohlásil: Árbed |
||
11. 04. 2010 |
Viz též podnět z roku 2005 - č.j. 2005 01 11 13 21 07 Ohlásil: Arbed |
Provozovatel si vyhrazuje právo odmítnout zveřejnění nebo upravit text nekonstruktivního podnětu.
Autor projektu: Ing.Arnošt Bednář
Realizace: Roman
© 2004 - 2017.