Podnět číslo 20100410080807 - občanské sdružení PODNĚTY.CZ

Podnět číslo 20100410080807

Provozovatel neodpovídá za intelektuální úroveň a pravdivost podnětů.

1) Podnět č.j. 20100410080807 Uložit jako PDF
2) Úroveň realizace neznámá
3) Kde začít s řešením Český Krumlov, prostor mezi
4) Místo vady 48°49'49.269"N, 14°19'1.476"E
5) Kdo by měl o podnětu vědět Město Český Krumlov starosta Ing. Luboš Jedlička (ODS), tajemník Ing. Jindřich Fadrhonc, Odbor dopravy, Odbor investic, radní, zastupitel. posta@mu.ckrumlov.cz, lubos.jedlicka@mu.ckrumlov.cz, jindrich.fadrhonc@mu.ckrumlov.cz
6) Co je třeba udělat

Zajistit prodloužení komunikace od Střelnice k začátku panelové "tankové" cesty u bývalých kasáren, respekt. k bývalému útulku pro psy . Může být (zpočátku) jednosměrná - do Domoradic.
Využívali by ji zejména občané, kteří jezdí z oblastí severně od železniční tratě do Domoradic a Českých Budějovic. Tím by se snížilo zatížení kruhového objezdu U Trojice, na který dnes (Ulicí Na Svahu) přijíždí i vozidla pokračující na Kájov, Kaplici a na Lipensko, protože (po zřízení kruhového objezdu u Porákova mostu) je nájezd ze Třídy Míru na Chvlašinskou (Špičák) problematický.
Obousměrná by měla být komunikace Domoradice - tanková cesta od okamžiku, kdy bude ukončena "revitalizace" prostoru kasáren.

Klíčová slova: cyklostezka

7) Autor podnětu
9) UPOZORNĚTE na podnět adresáty z odstavce č. 5 Chcete-li urychlit realizaci tohoto podnětu, odešlete kompetentní instituci mail s textem:
Upozorňuji na existenci podnětu
http://podnety.cz/podnet-cislo-20100410080807
10) Chci ohlásit úroveň realizace tohoto podnětu. 
11) AKTUÁLNÍ ÚROVEŇ REALIZACE. (Může ji ohlásit každý občan - formulářem z řádku 10.)
24. 04. 2019 Na podnět jsem upozornil (prostřednictvím tiskové mluvčí MÚ Mgr. Nestávalové) tým pro „ekodopravu“ v Českém Krumlově.
Arbed

29. 08. 2018 V jednom z obrázků "hrubopisu" územních studií veřejných prostranství Vyšný + kasárna je zkratka od kasáren do Domoradic zakreslena.

02. 05. 2016 Podle zastupitele Vojtěcha Němce město jedná s podnikem Lesy ČR o zřízení "malého obchvatu" - z Tovární do oblsti Vyšný. Dopravě hrozí kolaps zejména v době, konání "olympiády" RIO-LIPNO Zdroj: Noviny města ČK, květen 2016, str. 3

11. 04. 2012 Pokud dojde k revitalizaci prostoru bývalých kasáren, v každém případě bude třeba horizontální propojení s průmyslovou a obchodní zónou v Domoradicích (alespoň pro cyklisty) zřídit či obnovit.
Výhodné trasy:
A (běžně používaná lesní cesta)
B (vyhlídková cesta - užívaná turisty)
C (p.p.nejvýhodnější a nejkratší - od "psince" ke střelnici)
D (výhodná - z centra kasáren)
E (od sběrny k rybníčku u střelnice)
F (s lávkou/tubusem nad Jitonou)

Ohlásil: Arbed, podnety@podnety.cz
16. 04. 2010 Očekávat rozvoj oblastí Horní Planá, Nová Pec, Smrčina,atd., do kterých lidé asi nebudou jezdit přes Větřní. Výhodnější jsou trasy na Kájov - Hořice, případně na Polnou v Pošumaví, přes Krumlov. V něm z Domoradic na Chvalšinskou. (PODROBNOSTI)

Ohlásil: Arbed
15. 04. 2010 - Radní A. Princ opakovaně tvrdí, že "severní" obchvat je neprojednatelný - vedl by územím CHKO.
- A.Bednář doporučuje, aby ekologové vypočítali, zda krajině více uškodí Severní obchvat nebo pohyb aut hlemýždím tempem po stávajících komunikacích. U varianty dle tohoto podnětu jde o prodloužení stávající asfaltové komunikace o cca 350 m a (jednosměrný?) pohyb osobních automobilů na ní. Aktuální trasa je (ze středu kasáren do průmyslové zóny) o 1,5 km delší.
- Anonymní občan píše: "Obchvat odvede každého, kdo do města nemusí a tím ulehčí těm co bohužel musí. Pak nebude potřeba tunel.

Ohlásil: Árbed
11. 04. 2010 Viz též podnět z roku 2005 - č.j. 2005 01 11 13 21 07

Ohlásil: Arbed