Podnět číslo 20051024102000 - občanské sdružení PODNĚTY.CZ

Podnět číslo 20051024102000

Provozovatel neodpovídá za intelektuální úroveň a pravdivost podnětů.

1) Podnět č.j. 20051024102000 Uložit jako PDF
2) Úroveň realizace neznámá
3) Kde začít s řešením Česko
5) Kdo by měl o podnětu vědět vláda, Ministerstvo školství, MŠMT, hejman, Odbor školství
6) Co je třeba udělat Motivovat progresivní pedagogy k tomu, aby své efektivní pracovní metody dávali k dispozici jiným. Vyhlásit např. veřejnou soutěž (grant) na projekt, který by umožnil internetovou komunikaci specialistů pro jednotlivé předměty Na řadě škol jsou velmi dobří pedagogové, kteří, třeba jen v určitých oblastech svých předmětů, pro názorný a srozumitelný výklad určité látky, používají vlastní velmi efektivní metody práce. Bohužel si to nechávají pro sebe, protože na publikování za úplatu je toho zpravidla málo a málokdo by si to koupil. Internet může umožnit bezprostřední komunikaci všech zainteresovaných, pokud se najde někdo, kdo potřebnou komunikaci zorganizuje
7) Autor podnětu arbed@wo.cz - dle závěrů předsedy SSP Mgr. Tomáše Jurčíka, http://www.ssp-pedagog.cz/ .
9) UPOZORNĚTE na podnět adresáty z odstavce č. 5 Chcete-li urychlit realizaci tohoto podnětu, odešlete kompetentní instituci mail s textem:
Upozorňuji na existenci podnětu
http://podnety.cz/podnet-cislo-20051024102000
10) Chci ohlásit úroveň realizace tohoto podnětu. 
11) AKTUÁLNÍ ÚROVEŇ REALIZACE. (Může ji ohlásit každý občan - formulářem z řádku 10.)
01. 09. 2017 Učitelé opět trvají na zvýšení platů, tentokráte o 15%. Jinak hodlají stávkovat. O vazbě na zvýšení kvality výuky nepadlo ani slovo.
PODROBNOSTI.

27. 10. 2014 Primárním problémem českého školství je kvalita učitelů, nikoli obsah učiva. Podrobnosti.